Informacje dla Specjalisty:
Przyszłość porad on-line

Porady on-line to nowy, dynamicznie rozwijający się w świecie, sposób świadczenia usług prawnych i doradczych na odległość, łączący w sobie elementy doradcze, telekomunikacyjne i informatyczne. Porady on-line ułatwiają wymianę informacji, pomagają osiągnąć sukces w biznesie, zmniejszają koszty obsługi przedsiębiorstwa. 
Obecnie porady on-line są jednymi z najszybciej rozwijających się usług na świecie. Również w Polsce od kilku lat trwają
intensywne prace nad wdrożeniem narzędzi porad on-line. Na rynku działa już kilka portali oferujących taką usługę, jednak ich funkcjonalność jest dość ograniczona. EXPERT365 to jedyna taka platforma w Polsce - jej funkcjonalność pozwala na prowadzenie np. kancelarii prawnej przez internet. Platforma to nie futurystyczna przyszłość – to dziś i jutro.

Czy porady przez Internet są skuteczne?

Porada on-line poza oczywistymi zaletami, takimi jak: szybkość kontaktu, brak konieczności poszukiwania eksperta, bezpieczeństwo płatności może dla wielu ekspertów być zbyt innowacyjna. W Polsce ciągle uważa się, iż najskuteczniejszą formą kontaktu z klientem jest kontakt osobisty.

Telepsychiatria
Telepsychiatria

Patrząc na rynek usług on-line i jego rozwój można zauważyć, iż to, co kilka lat temu wydawało się abstrakcyjne dziś funkcjonuje i trudno już wyobrazić sobie życie bez takich udogodnień jak Skype, Facebook, zakupy w Internecie itd.[1]. Porady on-line w USA i krajach zachodniej Europy zdobywają ogromną popularność. Młodzi ludzie wychowani w dobie Internetu swoje pierwsze kroki w poszukiwaniu porady kierują właśnie w jego stronę. (Fruech, 2000) [2].

Obserwując te trendy można z całą odpowiedzialnością stwierdzić, iż porady on-line w ciągu kilku najbliższych lat staną się bardziej popularne niż tradycyjne usługi prawne i doradcze. Udogodnienia jakie daje nowoczesna forma komunikacji, szybkość, anonimowość, ogromna liczba sprawdzonych ekspertów z wielu dziedzin, funkcjonalność platformy, a także upodobania użytkowników Internetu spowodują, iż to właśnie w Internecie będziemy szukać pomocy.

  1. Murphy, L. M., Parnass, P., Hallett, R. H., & Mitchell, D. L. (2009). Client satisfaction and outcome comparisons of online and in-person counselling methods. British Journal of Social Work
  2. Frueh BC, Deitsch SE, Santos AB, et al. (2000) Procedural and methodological issues in telepsychiatry research and program development. Psychiatric Services, 51:1522–1527

Zakres narzędzi

  • Profesjonalna strona w internecie
  • Łatwe utworzenie oraz edycja własnej wizytówki
  • Widoczność oraz budowa wizerunku w globalnej sieci
  • Wyszukiwarka dla klientów
  • Określanie parametrów oraz danych o swoim koncie
  • Kierowanie odpowiednich klientów do nawiązania kontaktu
  • Grafik wizyt - osobistych oraz on-line
  • Samodzielna rezerwacja terminów przez klientów
  • Specjalista ustala kolejne spotkania, pełna kontrola w jednym miejscu
  • Internetowa Kancelaria
  • Wideokonsultacje, czat oraz pytania opisowe od klientów
  • Kontrola długości, czasu oraz płatności za wizytę
  • Kreator ankiet/formularzy dla klientów
  • Przygotowanie własnych szablonów ankiet, wiele rodzai pytań
  • Rozsyłanie ankiet do klientów w wybranych etapach współpracy

Twoja e-Kancelaria

Twoja kancelaria zagwarantuje klientom:

  • czat
  • spotkania wideo
  • rozmowy głosowe

Pakiety abonamentowe

Basic

100,00 zł/mc
netto
  • Limit 4 wizyt w miesiącu
  • 30-dniowa obecność w internecie po upływie abonamentu
  • Rezerwacja wizyt osobistych

Optimum

199,00 zł/mc
netto
  • Limit 50 wizyt w miesiącu
  • 90-dniowa obecność w internecie po upływie abonamentu
  • Rezerwacja wizyt osobistych

Premium

300,00 zł/mc
netto
  • Bez limitu wizyt
  • 180-dniowa obecność w internecie po upływie abonamentu
  • Rezerwacja wizyt osobistych

Pakiety dla organizacji

Pakiety dla organizacji wyceniane są indywidualnie

Skontaktuj się z nami, aby zaczerpnąć więcej informacji na ten temat