REGULAMIN
ŚWIADCZENIA USŁUG NA PLATFORMIE EXPERT365.PL NA RZECZ KLIENTA

 

Zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 nr 144 poz. 1204 z późn. zm.), w szczególności obowiązkami określonymi w art. 8 ust. 1, 3 i 4 tej ustawy, SAFE24.BIZ sp. z o.o. jako Usługodawca wprowadza niniejszy Regulamin.

§1

  1. Niniejszy Regulamin jest wzorcem umownym określającym zasady, warunki techniczne oraz sposób świadczenia przez Usługodawcę usług na platformie Expert365, stanowiących usługi świadczone drogą elektroniczną w rozumieniu art. 2 pkt 4 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. Korzystanie z platformy Expert365 przez Klientów odbywa się wyłącznie na zasadach określonych niniejszym Regulaminem oraz przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Dla skorzystania z usługi przez Klienta nie jest konieczne zawieranie odrębnych umów.
  3. W odniesieniu do usług świadczonych za pośrednictwem platformy Expert365 Usługodawcą w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną jest Safe24.biz Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, przy ul. Człuchowskiej nr 2C, lok. 13, 01-100 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez SĄD REJONOWY DLA M. ST. WARSZAWY W WARSZAWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO miejsc. WARSZAWA pod numerem KRS: 0000363538.

§2

Przez użyte w niniejszym Regulaminie określenia należy rozumieć:

  1. Czat - konsultacje polegające na wymianie tekstowych wiadomości w czasie rzeczywistym pomiędzy Klientem a Specjalistą za pośrednictwem komunikatora udostępnionego na platformie Expert365,
  2. Klient – usługobiorcę, który dokonał skutecznej rejestracji (założył oraz aktywował konto użytkownika) na platformie Expert365 jako Klient,
  3. Kodeks cywilny – ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 nr 16 poz.93 z późn. zm.),
  4. Ogólne rozporządzenie o ochronie danych – Rozporządzenie parlamentu europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we,
  5. Prawo autorskie – ustawę z dnia 4 lutego 1994 r. - Prawo autorskie (Dz. U. 1994 nr 24 poz. 83 z późn. zm.),
  6. Specjalista - usługobiorcę, będącego przedsiębiorcą w rozumieniu art. 431 Kodeksu cywilnego, bądź pracownika takiego przedsiębiorcy, który dokonał skutecznej rejestracji (założył oraz aktywował konto użytkownika) na platformie Expert365 jako Specjalista,
  7. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną - ustawę z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 nr 144 poz. 1204 z późn. zm.),
  8. Użytkownik – Klienta, Specjalistę oraz ponadto każdą osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną o której mowa w art. 331 Kodeksu cywilnego, zgłaszającą chęć skorzystania z usług świadczonych na platformie Expert365,
  9. Wideokonferencja – konsultacje polegające na transmisji za pomocą środków komunikowania się na odległość zarówno obrazu, jak i dźwięku, w czasie rzeczywistym,
  10. Zapytanie tekstowe – konsultacje polegające na wysłaniu przez Klienta na wskazany w profilu danego Specjalisty adres e– mail wiadomości zawierających jedno lub większą ilość merytorycznych pytań.

§3

  1. Usługi świadczone przez Usługodawcę na platformie Expert365 na rzecz Klienta ( dalej także jako Usługi pośrednictwa) polegają na nieodpłatnym, bezterminowym udostępnieniu Klientowi platformy Expert365, w tym dostępnych na platformie narzędzi i rozwiązań technicznych, celem umożliwienia:
    1. wyszukiwania interesującego go Specjalisty,
    2. prowadzenia zdalnych konsultacji ze Specjalistą,
    3. otrzymywania od Specjalisty porad eksperckich.
  2. Specjalista prowadzi konsultacje oraz udziela porad eksperckich wyłącznie w zakresie odpowiadającym jego specjalizacji wskazanej w Profilu Specjalisty.
  3. Klient odbywa konsultacje ze Specjalistą oraz zwraca się o udzielenie porad o których mowa w ust. 1 poprzez dostępne na platformie Expert365 narzędzia i rozwiązania techniczne, takie jak:
    1. kojarzenie Specjalistów z Klientami w celu uzgodnienia terminu przeprowadzenia konsultacji,
    2. wideokonferencję,
    3. zapytania tekstowe,
    4. czat,
  4. Maksymalny czas trwania wideokonferencji o której mowa w ustępie poprzedzającym lit. b wynosi 45 minut. Za zgodą Specjalisty czas trwania wideokonferencji może zostać przedłużony o maksymalnie 15 minut.
  5. Maksymalny czas trwania czatu o którym mowa w ust. 3 lit. d wynosi 45 minut.
  6. Treść zapytania tekstowego o którym mowa w ust. 3 lit. c nie może przekroczyć 1600 znaków.
  7. Katalog narzędzi określony w ust. 3 nie ma charakteru zamkniętego. Wraz z rozwojem platformy Expert365 Usługodawca może zdecydować o stworzeniu i udostępnieniu Klientom nowych narzędzi i rozwiązań technicznych.

§4

  1. Uzgadnianie terminu konsultacji o którym mowa w § 3 ust. 3 lit. a Regulaminu polega na wyborze i rezerwacji wolnego terminu ( dzień i godzina) w grafiku wybranego Specjalisty, który jest udostępniany w profilu Specjalisty.
  2. Wyboru wolnego terminu należy dokonywać z co najmniej trzygodzinnym wyprzedzeniem. Klient wybierający termin wcześniejszy niż termin przypadający na trzy godziny od chwili dokonywania wyboru, otrzymuje natychmiastowy komunikat zwrotny, w którym wskazuje się przyczynę niemożności wyboru określonego terminu oraz informację o najbliższym możliwym do wyboru terminie.
  3. Po dokonaniu skutecznego wyboru terminu, Klient decyduje o sposobie przeprowadzenia konsultacji ( wideokonferencja lub czat).
  4. W uzasadnionych przypadkach Specjalista jest uprawniony do anulowania uzgodnionych z Klientem konsultacji.
  5. Postanowienia ust. 1-3 nie dotyczą składania zapytań tekstowych do Specjalisty.

§5

  1. Usługi pośrednictwa są świadczone na indywidualne żądanie Użytkownika zgłaszane Usługodawcy poprzez przesłanie wypełnionego formularza rejestracyjnego udostępnionego dla Klienta przez Usługodawcę pod adresem https://expert365.pl/konta/zarejestruj/klient/.
  2. Za chwilę zawarcia umowy o świadczenie usług pośrednictwa z Klientem uznaje się moment, w którym Użytkownik ten otworzył link aktywacyjny, który otrzymał na podany przez siebie adres e - mail.
  3. Decydując się na skorzystanie z Usług pośrednictwa Klient jest zobowiązany do zaakceptowania postanowień niniejszego Regulaminu.
  4. Nieznajomość postanowień niniejszego Regulaminu nie może stanowić podstawy do składania reklamacji przez Użytkownika lub Klienta.

§6

  1. Usługa pośrednictwa świadczona na rzecz Klienta ma charakter nieodpłatny. Usługodawca nie pobiera żadnych opłat od Klienta. Wszelkie opłaty uiszczane przez Klienta w związku z zamawianymi poradami eksperckimi ponoszone są bezpośrednio na rzecz Specjalisty udzielającego porad eksperckich bądź na rzecz podmiotu reprezentowanego przez tego Specjalistę.
  2. Usługodawca określa maksymalną wysokość opłat jakie za udzieloną poradę przy wykorzystaniu określonego narzędzia może pobierać Specjalista od Klienta. Cennik stawek eksperckich stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu, dostępny pod adresem: zalacznik-nr-2-do-regulaminu-cennik-stawek-eksperckich.pdf.

§7

  1. Klient dokonuje płatności za zamówione konsultacje lub porady eksperckie na platformie Expert365 przelewem bankowym bezpośrednio na numer rachunku bankowego wskazany przez Specjalistę lub za pomocą internetowego serwisu usługowego, pośredniczącego w przekazywaniu płatności - „Przelewy 24”.
  2. Płatności należy dokonać w ciągu 20 minut od chwili skutecznego złożenia oświadczenia o chęci zarezerwowania określonego terminu konsultacji, z zastrzeżeniem ustępu następnego. Z chwilą otrzymania przez Usługodawcę informacji z serwisu Przelewy 24 o dokonaniu płatności przez Klienta, dochodzi do ostatecznej rezerwacji terminu konsultacji wskazanego przez Klienta.
  3. W przypadku chęci złożenia zapytania tekstowego, Klient dokonuje płatności w dowolnym terminie, jednak zapytanie tekstowe zostanie wysłane na skrzynkę odbiorczą wybranego Eksperta dopiero po dokonaniu płatności zgodnie z ust. 1 i 2 niniejszego paragrafu.

§8

  1. Korzystanie z usług pośrednictwa świadczonych na platformie Expert365 wymaga łącznego spełnienia przez system informatyczny Klienta następujących warunków technicznych:
    1. dostępu urządzenia do sieci Internet (o szybkości min. 250kb/s wysyłania oraz pobierania - w przypadku chęci korzystania z opcji wideokonferencji),
    2. korzystania z najnowszej wersji przeglądarki internetowej: Internet Explorer lub Edge, Firefox, Google Chrome, Opera, z włączoną obsługą niezbędnych skryptów JavaScript,
    3. włączonej wtyczki Adobe Flash Player, co najmniej w wersji 11.0 lub późniejszej,
    4. posiadania aktywnego konta poczty elektronicznej ( e – mail),
    5. posiadania sprawnej kamery internetowej i mikrofonu - w przypadku chęci korzystania z opcji wideokonferencji.
  2. Rekomendowana minimalna rozdzielczość ekranu dla optymalnego korzystania z platformy Expert365 to 1024 piksele szerokości.
  3. Serwis jest dostępny dla Użytkowników i Klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  4. Dane przesyłane do serwisu przy użyciu formularza rejestracyjnego są chronione poprzez zastosowanie bezpiecznego protokołu SSL.

§9

  1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia dotyczące oprogramowania lub sprzętu z którego korzysta Klient lub Specjalista, a które uniemożliwiają albo znacząco utrudniają korzystanie z usług pośrednictwa.
  2. Usługodawca oświadcza, iż korzystanie z sieci Internet i usług świadczonych drogą elektroniczną może być zagrożone przedostaniem się do systemu teleinformatycznego Użytkownika szkodliwego oprogramowania, jak również nieuprawnionym dostępem do danych Użytkownika, w tym do danych osobowych, przez osoby trzecie. W celu minimalizacji niniejszych zagrożeń, każdy Użytkownik powinien stosować odpowiednie zabezpieczenia techniczne, w szczególności z wykorzystaniem aktualnych programów antywirusowych lub chroniących identyfikację Użytkownika w sieci Internet.

§10

  1. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za szkody, jakie poniósł Klient w związku z niewykonaniem bądź nienależytym wykonaniem usługi pośrednictwa wyłącznie w zakresie przewidzianym niniejszym Regulaminem, o ile przepisy powszechnie obowiązującego prawa nie stanowią inaczej.
  2. Krótkotrwałe, trwające nie dłużej niż 12 godzin na dobę, przerwy w możliwości korzystania z usługi lub znaczne utrudnienia w korzystaniu z usługi spowodowane niezbędnymi pracami konserwacyjnymi systemu teleinformatycznego Usługodawcy nie stanowią naruszenia przez Usługodawcę niniejszego Regulaminu.
  3. Usługodawca, w miarę możliwości, prowadzi prace konserwacyjne o których mowa w ustępie poprzedzającym w sposób minimalizujący niedogodności związane z korzystaniem z usług świadczonych na platformie Expert365, w szczególności prowadzi te prace w porze nocnej lub w dni wolne od pracy.

§11

  1. Klient uzyskuje dostęp do usług świadczonych na platformie Expert365 po wybraniu odpowiedniego panelu - ,,Dla Klientów’’ i wpisaniu indywidualnego loginu oraz hasła (uwierzytelnienie Klienta).
  2. W przypadku utraty, w tym zapomnienia, hasła służącego do uwierzytelniania Klient, powinien zresetować hasło w celu uzyskania ponownego dostępu do usługi.
  3. Usługodawca nie odpowiada za szkody spowodowane dostępem osoby nieuprawnionej do konta Klienta w przypadku, gdy uzyskanie dostępu przez tę osobę nastąpiło na skutek umyślnego bądź nieumyślnego udostępnienia jej loginu lub hasła przez Klienta lub osobę za której działania Klient ponosi odpowiedzialność.

§12

W czasie świadczenia usług za pośrednictwem platformy Expert365, Usługodawca uwzględnia zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, które dotyczą zakresu objętego tą usługą, w szczególności zmian w obszarze regulacji dotyczących świadczenia usług drogą elektroniczną oraz zabezpieczania danych przetwarzanych w systemach informatycznych. Uwzględniając zmiany obowiązujących przepisów Usługodawca aktualizuje zasady i sposób świadczenia usług na platformie Expert365 celem dostosowania świadczonej usługi do stanu prawnego obowiązującego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

§13

  1. Usługodawca jest administratorem w rozumieniu art. 4 pkt 7 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w odniesieniu dla danych osobowych Klientów przekazywanych przez nich w związku z rejestracją na platformie Expert365.
  2. Usługodawca będąc administratorem danych osobowych przed przekazaniem danych przez Klientów poprzez wypełniany formularz, udostępnia informację o przetwarzaniu ich danych osobowych w zakresie przewidzianym w art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego rozporządzenia. Przed przesłaniem formularza Usługodawcy, Klient oświadcza, że zapoznał się z informacją o przetwarzaniu jego danych osobowych dla potrzeb realizacji usług pośrednictwa.

§14

  1. Uwzględniając zasady przetwarzania danych osobowych oraz zasady zabezpieczania tych danych, o których mowa w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności przepisach Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, w tym obowiązki wynikające z art.25 oraz art. 32 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, Usługodawca stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające legalność oraz adekwatny poziom bezpieczeństwa przetwarzanych danych osobowych.
  2. Zapewnienie adekwatnego poziomu bezpieczeństwa przetwarzanych danych osobowych o którym mowa w ustępie poprzedzającym polega w szczególności na minimalizacji ryzyka nieuprawnionego dostępu lub pobrania danych, nieuprawnionej modyfikacji, ich uszkodzenia bądź zniszczenia.

§15

  1. Usługodawca nie ma dostępu do treści przesyłanych bądź w inny sposób udostępnianych przez Klienta Specjaliście w związku z prowadzonymi przez tego Specjalistę konsultacjami lub udzielanymi poradami eksperckimi.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za merytoryczną poprawność świadczonych przez Specjalistę konsultacji oraz udzielanych porad eksperckich.

§16

  1. Zakazane jest korzystanie z usług świadczonych na platformie Expert365 w sposób bezprawny, w szczególności zabrania się:
    1. przesyłania treści o charakterze bezprawnym, w tym treści naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
    2. wykorzystywania świadczonych usług do popełniania przestępstw, przestępstw skarbowych, wykroczeń lub innych czynów zabronionych w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa polskiego lub prawa międzynarodowego,
    3. wykorzystywania świadczonych usług w sposób naruszający przepisy obowiązującego prawa lub w celu obejścia prawa lub w sposób, który stałby w sprzeczności z zasadami współżycia społecznego lub dobrymi obyczajami.
  2. Zakazane jest korzystanie z platformy Expert365 w sposób, który zakłócałby jej poprawne funkcjonowanie lub powodowałby znaczne uciążliwości dla Usługodawcy bądź innych Użytkowników.

§17

Korzystając z Usług pośrednictwa Klient zobowiązuje się do korzystania z nich zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, niniejszym Regulaminem oraz zgodnie z ich przeznaczeniem, w szczególności zobowiązuje się do niezamieszczania na platformie Expert365:

  1. materiałów zawierających treści pornograficzne, podżegających do nienawiści, w szczególności nienawiści na tle rasowym, etnicznym lub wyznaniowym, podżegających do dyskryminacji lub przemocy bądź propagujących takie zachowania,
  2. plików, które mogą zakłócić funkcjonowanie serwera lub witryn innych Użytkowników.

§18

  1. Usługodawca może zawiesić w całości lub w części świadczenie usługi pośrednictwa albo wypowiedzieć umowę zawartą z Klientem ze skutkiem natychmiastowym, gdy Klient:
    1. korzysta z usługi w sposób niezgodny z Regulaminem lub przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności narusza zakazy o których mowa w § 16 tego Regulaminu,
    2. działa na szkodę Usługodawcy bądź podmiotów współpracujących z Usługodawcą,
    3. wypełniając formularz stanowiący podstawę zawarcia umowy lub w trakcie korzystania z usługi podał nieprawdziwe informacje mogące mieć wpływ na jej wykonywanie.
  2. Stwierdzając wystąpienie chociażby jednej z przesłanek o których mowa w ustępie poprzedzającym Usługodawca jest uprawniony do wypowiedzenia umowy o świadczenie Usług pośrednictwa ze skutkiem natychmiastowym. Oświadczenie woli Usługodawcy o wypowiedzeniu umowy składane jest Klientowi w formie dokumentowej o której mowa w art. 772 Kodeksu cywilnego.
  3. Wypowiedzenie umowy przez Usługodawcę nie narusza w żaden sposób uprawnień Usługodawcy do dochodzenia roszczeń o naprawienie szkody będącej skutkiem zachowań Klienta o których mowa w ust. 1.

§19

  1. Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usług pośrednictwa ze skutkiem natychmiastowym, gdy Usługodawca:
    1. świadczy usługę w sposób rażąco naruszający postanowienia niniejszego Regulaminu lub w sposób naruszający przepisy powszechnie obowiązującego prawa,
    2. świadcząc usługę narusza w sposób rażący interesy Klienta.
  2. Oświadczenie woli Klienta o wypowiedzeniu umowy składane jest Usługodawcy w formie pisemnej o której mowa w art. 78 Kodeksu cywilnego.

§20

Z zastrzeżeniem postanowień § 17 i 18 Regulaminu, umowa o świadczenie Usług pośrednictwa między Klientem a Usługodawcą wygasa z chwilą usunięcia konta na platformie Expert365 przez tego Klienta.

§21

  1. W przypadku, gdy w czasie prowadzenia wideokonferencji lub czatu ze Specjalistą, z przyczyn niezawinionych przez Klienta dojdzie do przerwania tej wideokonferencji lub czatu, Klient ma prawo do nieodpłatnej wizyty uzupełniającej, w postaci wideokonferencji lub czatu z tym Specjalistą.
  2. Czas wizyty uzupełniającej jest równy czasowi, który pozostał do wykorzystania Klientowi w ramach wykupionej wideokonferencji lub czatu w chwili przerwania tej wideokonferencji lub czatu.
  3. Chęć skorzystania z wizyty uzupełniającej Klient zgłasza właściwemu Specjaliście.

§22

  1. Usługodawca zapewnia każdemu Klientowi możliwość złożenia reklamacji w formie pisemnej za pośrednictwem:
    1. poczty elektronicznej – pod adresem: reklamacje@expert365.pl ,
    2. formularza kontaktowego udostępnionego na platformie Expert365 pod adresem: https://expert365.pl/kontakt/
  2. Reklamacja powinna zawierać:
    1. imię i nazwisko lub nazwę Klienta;
    2. adres korespondencyjny;
    3. dokładny opis zdarzenia budzącego zastrzeżenia lub przedmiotu zastrzeżeń Klienta;
    4. oczekiwany przez Klienta stan po rozpatrzeniu zastrzeżeń.
  3. W przypadku stwierdzenia braku informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji Usługodawca prosi Klienta o ich uzupełnienie. Odmowa podania przez Klienta informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji skutkuje brakiem możliwości przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego przewidzianego w niniejszym Regulaminie. O niemożności rozpatrzenia reklamacji ze względu na niekompletność udzielonych informacji niezwłocznie powiadamia się Klienta.

§23

  1. Złożone reklamacje Usługodawca rozpatruje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 10 dni roboczych liczonych od dnia wpłynięcia reklamacji spełniającej wymogi o których mowa w § 19 ust. 2 Regulaminu.
  2. W szczególnie skomplikowanych przypadkach termin, o którym mowa może ulec wydłużeniu, maksymalnie do 20 dni roboczych. O przedłużeniu terminu rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie informuje się Klienta, jednocześnie wskazując przyczyny przedłużenia.
  3. Do zachowania terminów, o których mowa w ustępie poprzedzającym wystarczy wysłanie odpowiedzi przez Usługodawcę Klientowi przed upływem tych terminów.
  4. W przypadku niezachowania terminów, o których mowa w ust. 1 i 2 reklamację uważa się za rozpatrzoną zgodnie z wolą Klienta.

§24

  1. Odpowiedź na reklamację zawiera informację o tym, czy reklamacja została uznana za uzasadnioną oraz wskazanie sposobu załatwienia sprawy. W przypadku uznania reklamacji za nieuzasadnioną, w odpowiedzi na reklamację Usługodawca informuje Klienta o braku podstaw do uznania reklamacji za uzasadnioną wraz ze wskazaniem powodów swojej decyzji.
  2. W przypadku uznania reklamacji za uzasadnioną Usługodawca realizuje żądanie Klienta zgodnie z jego treścią oraz przepisami obowiązującego prawa.

§25

Reklamacje dotyczące innych niż Usługi pośrednictwa, produktów i usług świadczonych przez Usługodawcę są zgłaszane i rozpatrywane na zasadach określonych postanowieniami odrębnych regulaminów.

§26

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu oraz cennika usługi z ważnych przyczyn. O planowanych zmianach Usługodawca informuje Klienta drogą elektroniczną lub pocztą, zgodnie z danymi teleadresowymi wskazanymi przez Klienta w formularzu, z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed dniem wejściem tych zmian w życie.
  2. Każdy Klient ma prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi pośrednictwa za pomocą platformy Expert365 zawartej z Usługodawcą od chwili, gdy otrzymał informację o zmianach niniejszego Regulaminu lub cennika.
  3. Zmiany Regulaminu obowiązują Klienta, który nie skorzystał z prawa do wypowiedzenia umowy w ciągu 14 dni od dnia, w którym powiadomiono go o zmianach.

§27

Niniejszy Regulamin stanowi utwór w rozumieniu art. 1 ust. 1 Prawa autorskiego i korzysta z przewidzianej w ustawie ochrony prawnej, w szczególności nie może być kopiowany dla innych celów niż wskazane w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, rozpowszechniany ani wykorzystywany przez inne podmioty bez zgody Usługodawcy wyrażonej na piśmie, pod rygorem nieważności.

§28

  1. Do spraw nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz Kodeksu cywilnego
  2. Wszelką korespondencję kierowaną do Klienta pod adres wskazany w formularzu uznaje się za prawidłowo doręczoną ze skutkiem prawnym.
  3. Uznanie któregokolwiek z zapisów niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważny, pozostaje bez wpływu na ważność pozostałych postanowień Regulaminu.
  4. Sądem właściwym do rozstrzygania wszelkich sporów dotyczących interpretacji postanowień niniejszego Regulaminu jest sąd właściwy miejscowo dla siedziby Usługodawcy.
  5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 kwietnia 2019 roku.